A tudatos cégvezető profikra bízza stratégiai partnereinek kiválasztását.

Legyen a cél egy informatikai rendszer bevezetése, egy szolgáltatás (applikáció) előfizetése, vagy online marketing eszközök kiválasztása, fontos, hogy előre meghatározásra kerüljenek az üzleti igények és követelmények, mert csak így biztosítható hogy a kiválasztott szolgáltatás, vagy informatikai eszköz ténylegesen az üzleti igényeire lesz szabva. Csak olyan dolgokért fizessünk, amiről tudjuk, hogy értéket teremt. Ha nem így teszünk, akkor a beszerzésünk kiadás lesz csupán, és nem járul hozzá a fejlődéshez, és cégünk növekedéséhez.

Mottó: Határozd meg mire van szükséged, készülj fel és tárgyalj profin!

Az ajánlatkérés és a partnerkiválasztás folyamata.

  1. Igények meghatározása, üzleti és műszaki követelmények azonosítása
  2. Üzleti és műszaki követelményekre ajánlatok bekérése 2-3 szállítótól
  3. Ajánlatok kiértékelése és összehasonlítása ár/érték szerint
  4. Döntés előkészítés és javaslat összeállítása
  5. Kiválasztás és szerződéskötés előkészítése

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük