A tudatos cégvezető profikra bízza stratégiai partnereinek kiválasztását.
Legyen a cél egy informatikai rendszer bevezetése, egy szolgáltatás (applikáció) előfizetése, vagy online marketing eszközök kiválasztása, fontos, hogy előre meghatározásra kerüljenek az üzleti igények és követelmények, mert csak így biztosítható hogy a kiválasztott szolgáltatás, vagy informatikai eszköz ténylegesen az üzleti igényeire lesz szabva. Csak olyan dolgokért fizessünk, amiről tudjuk, hogy értéket teremt. Ha nem így teszünk, akkor a beszerzésünk kiadás lesz csupán, és nem járul hozzá a fejlődéshez, és cégünk növekedéséhez.
Mottó: Határozd meg mire van szükséged, készülj fel és tárgyalj profin!
Az ajánlatkérés és a partnerkiválasztás folyamata.
- Igények meghatározása, üzleti és műszaki követelmények azonosítása
- Üzleti és műszaki követelményekre ajánlatok bekérése 2-3 szállítótól
- Ajánlatok kiértékelése és összehasonlítása ár/érték szerint
- Döntés előkészítés és javaslat összeállítása
- Kiválasztás és szerződéskötés előkészítése