„Töltsd időd 80 százalékát azzal, hogy a holnap lehetőségeire fókuszálsz és nem a tegnap problémáira.”

Brian Tracy (üzletember, motivációs előadó, író)

  1. FELADATMEGHATÁROZÁS
    • a feladatmeghatározáshoz két találkozó szükséges
    • az első találkozáson beszélgetünk, körbejárjuk a felvetett problémát
    • a második alkalomra egy összefoglalóval érkezünk, melyben strukturáltan jelenítjük meg az első beszélgetés részleteit
    • ajánlatunkat a második találkozást követően készítjük el
    • a feladatmeghatározás két találkozója, ingyenes
  2. ÁTVILÁGÍTÁS
    • az ajánlatban meghatározott feladatok elvégzését átvilágítással kezdjük
    • körbejárjuk, hogy milyen „hard” adatok (számok, dokumentumok) és milyen egyéb „szoft” információk (gyakorlat, szokások) állnak rendelkezésre
    • megtervezzük az adatgyűjtés módját, és az elemzés menetét
  3. ELEMZÉS és JAVASLATOK
    • összegyűjtjük az adatokat, információkat
    • mindent nyilvántartásba veszünk, strukturálunk
    • döntést támogató anyagot állítunk össze, legalább 2 javaslattal
  4. EREDMÉNY
    • Döntést követően a kiválasztott opció szerint előállítjuk az intézkedési tervet
    • Külön megállapodás keretében lebonyolítjuk az intézkedési terv végrehajtását